C.F. Esplais
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

¿Que passa amb els prebenjamins?

Ir abajo

¿Que passa amb els prebenjamins? Empty ¿Que passa amb els prebenjamins?

Missatge  Jaume Navarra Ds Des 20, 2008 7:01 pm

Desde fa dies, bé, desde el començament de temporada, ens estan marcant golejades d'escandol.
Com a pare d'un dels jugadors d'aquest equip, que si bé son els mes petits, també pagem al club (240 euros per temporada), m'estic posant una mica nerviós.
Ja no es tracte de guanyar o perdre, el mes important es l'actitut dels infants.
No vull entrar a criticar la feina de l'entrenador, que prou té amb el que té, sino que s'ens ha dit que estem en una categoría superior i que per aixó no en guanyem ni un.
El problema, sote el meu modest entendre, es que aquesta mainada no tenen fons per poder aguantar un partit. que a mes sorten amb mentalitat perdedora.
Per dir-ho diferent. En lloc d'avançar, s'estan quedan estancats o bé perden coneixements.
Ja sería hora, que algun d'aquests coordinadors o qui manen en el club, es pasesin a veure, ja no un partit, perque juguem a la mateixa hora que els grans (pero també paguem i jo no se si els grans paguen) sino un entrenament, i intentar corretgir ente tots aquest desgavell.
Un alte tema es el tema de la dutxa despres dels entrenements. L'hi han dit al meu fill que si no es dutxa, no jugara tant com els altres. La meva resposta es la següent: Tenen sis i set anys, les instal.lacions per no tenir no tenen ni calefacció ni un trist endoll per poder posar un assecador pel cap (Apreneu dels de Roses, que les instal.lacions fan goig). Jo no vull que per tenir que dutxarse amb aquesta fred m'agafi un refredat i no pugui anar al cole. El meu fill es dutxa cada día. Nomes demano que hi hagi un període que mentres fasi fred, sigui opcional. No os preocupeu, quan sigui el mes de Març i faci bon temps, será el prmer en dutxarse.
Evidenment, hi ha d'aver-hi unes normes, pero han de esser coherents.
Ja se que aquests infants son els reules, peró també tenen dret.
Visca l'Esplais.

Jaume Navarra

Jaume Navarra

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 20/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum